Moving you forward
0174 350 350Contact

SLA en Service

Succesvolle partnerships dankzij heldere afspraken

De zekerheid dat je de kwaliteit krijgt die je verwacht. En het vertrouwen dat je direct geholpen wordt als het moet. We begrijpen dat je dat wil. Het is de basis van onze Service Level Agreements en de drijfveer achter onze servicedesk.

Service-overeenkomsten

Zo bieden we je zekerheid zwart op wit

Jij verwacht een bepaalde kwaliteit en wij leveren die graag op onze manier. Dat leggen we vast in transparante service-overeenkomsten. Met wederzijdse rechten en plichten. Met heldere doelstellingen (KPI’s), responsetijden en hoe we die meten. Helemaal op maat voor jouw organisatie. Zodat we altijd weten wat we van elkaar kunnen verwachten. En omdat wij van transparantie houden kun je de prestaties die we hebben afgesproken, behalve in periodieke rapportages, ook real-time monitoren via een eigen inlogpagina. Zo bieden we je met plezier de grootst mogelijke lange termijn-zekerheid als het gaat om de beschikbaarheid, betrouwbaarheid en continuïteit van je telefonie- en ICT-diensten.

Allround servicedesk

Voor 24/7 preventie en incidentmanagement

Storingen in je ICT-omgeving kosten op z’n minst tijd, geld en energie. En vaak méér. De medewerkers van onze servicedesk zijn zich daar scherp van bewust. Preventief monitoren en beheren ze je systemen en hardware. Bij een storing staan ze binnen de afgesproken tijd klaar om in te grijpen, remote of op locatie. En iedere hulpvraag kunnen ze beantwoorden, van jou en eventueel ook van je medewerkers, via het ticketsysteem van je organisatie of via het onze. Zo staan we 24/7 in voor de veiligheid en continuïteit van je ICT en je medewerkers.